Galerie stavba kolejiště
Rok 2023 -stále budujeme
Zjara nám kolejiště ještě trochu zapadalo sněhem, na fotečce je vidět další most nad rybníkem -nastříkaný na černo. Hned z jara jsem se rozhodl pro dvoukolejný tunel, který vlastně ani v plánu moc nebyl. A pokračovalo se dál, směrem nahoru, kdy bylo potřeba ještě větších terénních úprav. Tam vzniklo druhé nádraží a třetí tunel. Tento rok došlo k položení zbylých kolejí a výhybek podle návrhu. Vše se podařilo zprovoznit bez problémů. Kolejiště je řízené prostřednictvím tabletu a jednoho ručního bezdrátového ovladače. Co jsem ale tento rok nedokončil, je vodopád. Měl být už na jaře. Tak holt posunutý plán do dalšího roku. A na poslední fotce už je podzimní plán, co postavíme na kopci. Tak uvidíme, co se v následujícím roce podaří!
Rok 2022 -a pokračujeme
V tomto roce jsem obložil zídku. Pokračoval betonovým obloukovým mostem do oblouku. Zakopal jsem jezírko, které má 750l. Pro naše účely tento objem stačí. Rybičky tam mít nebudeme. A na fotkách je vidět, že se podařilo i zakrýt hlínu kamínky. To bylo důležité, protože kde jsem chvíli nepracoval, tam hned vyrost mega plevel. Tak jsem přistoupil k řešení -zakrývat. Na druhou stranu se tento rok podařilo zasadit i chtěnou zeleň. A hlavně! Podařilo se usadit bendnu s elektroinstalací! V tomto roce proběhly první zkoušky jízdy na kousku trati!
Rok 2021 -zahájení stavby
Ono to rozhodnutí přišlo ještě o rok dříve. Ale tady už se pomalinku chystá plocha pro budoucí kolejiště. Původně měla být menší, ale jak o tom člověk přemýšlel a plánoval, tak se trochu rozrostla. Nejdříve se plánovalo v počítači, aby vyšlo stoupání, oblouky i délka staničních kolejí. Pak nastoupil rýč, lopata, kamení a beton. V roce předešlém jsem postavil opěrnou zídku. Tento rok už příprava podloží pro spodní nádraží a první tunel. Málem bych zapoměl. S chutí jsem se také vyřádil s hliníkovým mostem. Setaven je z hliníkových profilů a konstrukce je nýtována.