Galerie lokomotivy

Lokomotiva č.5

A je tu další lokomotiva -tedy dvojlokomotiva! Tentokrát jsem ji objevil na e-bay téměř nepoužitou, v originál balení s příslušenstvím. Za ty peníze musela být má! 😀 A protože nebyla vybavena pro digitální provoz, čekala mě úprava -digitalizace. Vlastně jsem ji celou vykuchal, nainstaloval 2x pulzní výparník, reproduktor, záložní zdroj, snímač pulzů, samozřejmě dekodér. Zkrátka spousta drátů a trochu nastavování. Lokomotivy jsou rozpojitelné pro snažší údržbu. To znamenalo 3x konektor. A co to je vlastně za lokomotivu? Jedná se o spojené dvě lokomotivy z předchozího příspěvku. Toto byl pokus o zvýšení výkonu pro provoz na úzkorozchodných tratích v Sasku. Označení nese IIK. Hmotnost modelu lokomotivy je 2,95kg, měří 51cm. Možná mohla být těžší, ale musel jsem trochu závaží odebrat, aby se tam vešla všechna elektronika. Vše co má bez problémů utáhne, takže v pohodě. 😉

Lokomotiva č.4

Zde se jedná o maličkou, jednomotorovou lokomotivu. Skutečné lokomotivy se používaly od roku 1881 v době výstavby úzkorozchodných Saských železnic. A to už je nějaká historie! Model lokomotivy je právě z této doby. A jako vždy, pára a zvuk synchronizovaný, samozřejmě osvětlení. Automatická spřáhla u této lokomotivy instalovat nebudu. Tuto lokomotivu čeká souprava vagonů z období, kdy skutečně jezdila. A v té době byly vagony brzděny takovým speciálním systémem, který bude vidět i na této soupravě. Ale o tom příště. Lokomotiva má 1,6kg a měří 28cm, takže opravdu prcek.

Lokomotiva č.3

Lokomotiva která je opravdu super. Jedná se o zatím největší lokomotivu na našem kolejišti. Skutečnou předlohu je možné vidět v provozu na Žitavské železnici, dokonce se stejným označením! Model je vybaven dvěma motory, dále osvětlením (kabiny, podvozku, ohniště), samozřejmě párou a zvukem synchronizovaným s pojezdem. Dovybavil jsem ji i automatickými spřáhly pro odpojování vagonů. Model lokomotivy je dlouhý 52cm a váží 4,4kg.

Lokomotiva č.2

Model lokomotivy z pohoří Harz (společnost HSB). Model je vybaven osvětlením, synchronizovanou párou a zvukem. Lokomotiva opět dvoumotorová s pohonem všech náprav. Automatická spřáhla pro tuto lokomotivu teprve chystám. Délka lokomotivy je 39cm, hmotnost 2,9kg.

-aktuálně na prodej

Lokomotiva č.1

Náš úplně první model lokomotivy. Ještě nebylo kolejiště, ale lokomotiva ano. První jízdy probíhaly v kuchyni na podlaze. 😀 Skutečná lokomotiva jezdí v Krušnohoří, ale z druhé strany státních hranic. Model je poháněn dvěma motory a je vybavený světly, kouřem, zvukem. Na tomto modelu jsem poprvé zkusil instalovat automatická spřáhla. Zalíbilo se nám to, a tak budou asi instalována na všech lokomotivách. Délka lokomotivy je 48cm, hmotnost 3,6kg.